BLANDAT!

hejs! var på stranden igår också med Michelle & Linnea, haha solade för mycket på ryggen o bakbenen så har värsta brännan på både ryggen och bakbenen ;o haha, fast jag smörjde in mig! hmm.. svider! :(
TRE BILDER PÅ BRÄNNAN!

på ryggen: Ja, som sagt man ser inte att jag är bränd.. men de är jag som in i helvete..


på bakbenen: Ja, ni ser.. helt jäkla röd.. :/ stackars mig.. får lida!

Michelle du har lika.. har en bild på hennes rand!


hennes rygg:
ja ni ser! haha.


  Idag så ska jag till hedåsen med tjejerna Linnea, Matilda & eventuellt Maja & Michelle :)
Vi ses när jag kommer hem i från stranden.
justeja!
DAGENS OUTFIT!

Linne: gina tricot.
shorts: kappahl

puss elin!

Kommentarer
Postat av: michelle

säger bara ajajajajajjajaj

2011-06-30 @ 19:30:46
URL: http://mmiichans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0